Till min far på din 50års dag!

Grattis på 50 års dagen pappa Kent!
I halva ditt liv har jag dig kännt
Du är en mycket speciell man
Den enda på jorden som allting kan
Bäst på allt som du gör
Alla grejer som du tar dig för.
Golfproffs, rockstjärna och mästerkock
Snyggast av alla till och med i morgonrock
Ja det är riktigt kul och bra
Att en pappa som just dig ha

Jag är en ganska orolig själ
Det vet du pappa mycket väl
När jag var tonåring mådde jag inte bra
Något som jag minns varje dag
Det var ett par tuffa år
Den perioden var ganska svår
För mig var det en väldigt dryg tid
Men det var lättare med dig brevid.
För en grej som du lärt mej
Är att det alltid ordnar sej.
Och blir det inte riktigt så
Går det oftast bra endå.


Det har nog inte alltid varit enkelt för dej
Att begripa allt som jag får för mej
Det är inte varje gång du verkar förstå
Men jag har alltid kännt mig viktig endå
Det är faktiskt inte heller alltid lätt
Att förstå dig, du har verkligen ditt eget sätt.


Hawaii, kalsongman, trolldräkt eller kvinnoklädd
På olika sett har du blivit sedd
Jag tycker faktiskt bara det är roligt
När du hittar på så mycket tokigt
Att ha en far som alltid är så positiv,
Det har verkligen hjälpt mig att bli kreativ.
När jag undrar om jag något ska våga
Har jag nytta av att ha fått din förmåga
Jag vågar ju endå nästan allt,
För min pappa tycker alltid det är ballt.


Idag fyller du 50 bast
Ja, åren dom går med väldig hast
För halva ditt liv sedan föddes jag
Kan väl tro att det var en väldigt speciell dag
Sedan mitt hjärta började klappa
Har jag varit älskad av min pappa
Om det är något som jag alltid vet
Så är det just det
Tack min kära far
För att jag alltid dig har
Även om du inte är som dom flesta
Är du för mig den allra bästa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0