Bridezilla Yes I am

Nej nu har det tagit över mig helt! Bröllopet!
Kära nån! Har aldrig förstått begreppet bridezilla....Jag gör det nu.
Det är på gått och ont. Igår snäste jag av min kalr och la mig arg över en bröllops grej...helt bortglömt att det är honom jag gifter mig med och för kärlekens skull. Haha!
David har ansvar över MATEN. Varmrätt och förrätt, hjälp med et. That's it. Resten tar jag och mina underbara hjälpredor hand om. Men jag vill hela tiden veta vad han tycker vilket är ursvårt att få ur honom. Suck!
Snabba beslut, inte Davids grej. Eller föresten...beslut inte Davids grej. Hoppas han vet vad han vill i kyrkan iallafall...

Nä usch bridezillas har inte tid med blogg.

Ja jag vet det är över 4 månader kvar.

ÄR DET NÅGOT BEKANT DÄR UTE SOM HAR EN UPPSÄTTNING KNIV O GAFFEL ATT LÅNA UT FÖR CA 60P?
BYGGDEGÅRDEN TROR ATT MAN BARA ÄTER EN RÄTT PÅ EN FEST??! Det är alltså 29/9! eller ja besticken behöver vi 28/9-30/9. NÅGON???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0