Bröllopet!

Hallo!
Lite text blogg!
Stor bröllopsfokus juct nu och många delar löser sig så fint just nu!
Det är fantastiskt! Denna vecka gör jag så mycket jag hinner eftersom en viss känsla av bröllopsstress och en aning bridezilla egenskaper börjar dyka upp hos mig.
Igår beställde vi Davids smoking, lyssnade på våra sånger, övade dans, pratade mat och upplägg för dagarna runt om. Det kommer bli fantastiskt! Och mysigt har vi när vi pratar om den stora dagen!
Nu har vi fotograf, barnvakt och serveringshjälp, drycken kommer snart, alla har kläder utom min tärna, en ny bordsplacering är klar och lyckad, många inbjudningar har redan kommit ut till dem som behöver planara boende.
Jag är på g med min morgongåva. Ell litet projekt.
Jag fixar med gästrimm:) Tipspromenad ska skrivas. vi måste börja med vår playlist som ska vara många timmar och PERFEKT!

Nu sover Johan en liten stund och jag ska dona med lite här vid datorn. Det går bara för sig just när inge barn är med mig.


Kommentarer
Postat av: ylka

ååå så mysigt såååå avis jag är på er.

Så glad för er skull det kommer att bli så kul längtar <3

2012-05-10 @ 12:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0